Vardagsproblem & Co.

I'm sorry Elsa, that means you're out. Auf Wiedersehen.

Publicerad 2014-03-31 16:28:00 i Allmänt,

De senaste två dagarna har jag sagt hejdå till så många människor (och en kisse) så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Försökte undvika att prata om det på jobbet, men tillslut kan man inte springa från det längre. I skrivande stund försöker jag att inte gråta. I AM SÅ BLÖDIG. 
Fast det kanske är ett rätt bra betyg på folk? Att en blir rätt så mycket ledsen av att säga hejdå, på återseende eller förväl för alltid. Nej jag överdriver inte, vissa av dessa människor kommer jag aldrig att träffa igen och då syftar jag på de fantastiska brukarna jag arbetat med under hösten och början av detta år.

Eksjö hemtjänsts brukare: I will never forget you <3
 
Detta är det enda, och sista töntfaktor-inlägget ni någonsin kommer få från mig.
Avslutade denna flänn-session med att döda en fluga bara för att känna mig lite hårdhudad.
 
 
P.S.
Vann även 30 riksdaler på en trisslott, så livet leker väl kan man säga!
D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Sundberg

MIna vanligaste vardagsproblem: Se till att lagret av rena strumpbyxor räcker veckan ut. Vid bruk av Spotify: slå på Private Session. Aldrig instagrama en egobild utan en fyndig text. Försöka ha god timing vid passerande av en bekant på allmän plats.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela