Vardagsproblem & Co.

ORUP!!

Publicerad 2014-04-01 11:09:39 i Allmänt,

Denna tisdag börjar bra, och med lite inombordsskratt.
1. Norrans aprilskämt. Som jag sa till Jonas: "Det verkar som att någon INTE tagit en kurs i photoshop. Men lite roligt var det. Kanske.
2. ORUP ÄR KLAR FÖR SÅ MYCKET BÄTTRE!!! Mitt liv är komplett!! Nej jag överdriver, men jag sa faktiskt att jag hoppades på honom inför nästa säsong. Och inte är det helt fel att Ola Salo och Amanda Jensen hänger på. MEN ORUP!!!
 
Och våren verkar har börjat etablera sig här i det småländska höglandet:
 
 
Precis lagom till jag flyttar norrut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Sundberg

MIna vanligaste vardagsproblem: Se till att lagret av rena strumpbyxor räcker veckan ut. Vid bruk av Spotify: slå på Private Session. Aldrig instagrama en egobild utan en fyndig text. Försöka ha god timing vid passerande av en bekant på allmän plats.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela