Vardagsproblem & Co.

S'att....

Publicerad 2013-11-13 22:43:00 i Allmänt,

Har fått en ny vision/framtidsdröm/mål/karriärmål osv. Ja, som man kan få ibland som förrvirad tonåring i stora stygga världen.
Vilket som! 
PR-konsult, visst stämmer titeln rätt bra på mig? Elsa from the small town med big town-ambitions?
Det låter ju kul, har nog en del att komma med när det gäller marknadsföring och reklam. Minus att skapa reklamen. 
 
Hur som helst så kollade Jonas, min käre sambo, upp intagningsstatistiken för den mest lämpliga kursen med inriktning på PR och marknadsföring (lämplig= inte Berghs för Berghs kommer ruinera mig) och fick fram följande:
Snittbetygen bland de som tagit sig in på vanliga, hederliga gymnasiebetyg var *trumvirvel*: 21.4!! (!?!?!??!?!?!?!?WTFFFFF?!?!?!?)
 
Spontan reaktion:
"Ööööööhhh.. nej."
Ain't gonna happen sistahs.
Härmed ger jag upp efter cirka en vecka med nyvunnet framtidshopp. Jag i ett nötskal.
 
Kul medan det varade, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Sundberg

MIna vanligaste vardagsproblem: Se till att lagret av rena strumpbyxor räcker veckan ut. Vid bruk av Spotify: slå på Private Session. Aldrig instagrama en egobild utan en fyndig text. Försöka ha god timing vid passerande av en bekant på allmän plats.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela