Vardagsproblem & Co.

En bra söndag:

Publicerad 2013-05-05 19:25:00 i Allmänt,

Är att vakna upp med någon man tycker hemskt mycket om.
 
Är att glida omkring och varsamt packa ned det man kan tänkas behöva i huvudstaden.
 
Är att få hem en mysig familj och äta skräpmat bara för att man kan.
 
Är att lyssna på världens bästa Beach House och snapchatta med någon man tycker hemskt mycket om.
 
Är att faktiskt ta sig i kragen och börja plugga.
 
 
Imorgon tar jag mitt pick, pack och min klass och drar till el Stockoholmo.
Ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Sundberg

MIna vanligaste vardagsproblem: Se till att lagret av rena strumpbyxor räcker veckan ut. Vid bruk av Spotify: slå på Private Session. Aldrig instagrama en egobild utan en fyndig text. Försöka ha god timing vid passerande av en bekant på allmän plats.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela