Vardagsproblem & Co.

El student in bilder.

Publicerad 2013-06-12 15:26:35 i Allmänt,

 
Studentbilder, check.
 
Nu kan väl livet ta å börja? 
 
Vilket som så är jag klar med sista minuten-inlämningar och skolmat à la kattfoder. 
Jag är klar med omdömen, läxor och halvtaskiga betyg.
 
Har i smyg lovat mig själv att sommaren ska bli askalas med kärlek, vänner och nypåhittiga aktiviteter. Inte vet jag väl om det kommer bli så men jag ska i alla fall försöka. Det är värt det. Jag har legat och tyckt alldeles för synd om mig alldeles för mycket och för länge. 
 
Nu är det dags för andra bullar. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lowa

Publicerad 2013-06-13 23:29:58

Bra inställning Elsi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Sundberg

MIna vanligaste vardagsproblem: Se till att lagret av rena strumpbyxor räcker veckan ut. Vid bruk av Spotify: slå på Private Session. Aldrig instagrama en egobild utan en fyndig text. Försöka ha god timing vid passerande av en bekant på allmän plats.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela