Vardagsproblem & Co.

Och så börjar det igen.

Publicerad 2013-04-22 09:46:03 i Allmänt,

Börjar måndagen med en lista. Typ det enda jag har att skriva för tillfället.
 
Hur såg du ut för ett år sedan?
Sjukt frän på Umeå Open.
 
Har du någon fobi?
Yes. En massa många. Men mest maskar och sniglar.
 
Vad är det finaste någon har sagt till dig i veckan?
"Vad somrig du ser ut idag!", sa Olivia.
 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Utseendemässigt: I fredags, fick höra att jag såg ut att kunna vara med i en musikvideo.
I övrigt var jag väldigt nöjd med mig själv då jag gick på vernisage på mitt jobb. Ansvarsfullt.
 
Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Att jag får vara med folk jag tycker hemskt mycket om.
 
Vilken är din pepplåt för tillfället?
The Best, med Tina Turner.
 
Vad har du sysselsatt dig med då du haft dötid i veckan?
Jag har försökt plugga under mitt hål men det slutatde med detta, blogga alltså.
 
Kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Jag ska äta pizza på Don Vito för första gången!
 
Vad oroar du dig för?
Framtiden, precis som de flesta andra jämnåriga.
 
Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Känslorna.
 
Har veckan varit bra än så länge?
Typ, slapp ha lektion med lärare så livet leker tills vidare!
 
Här kommer tre bilder från helgen:
 
 
Ja, he va då några trevliga dagar må jag säga.
Peace motherfuckerzz!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Sundberg

MIna vanligaste vardagsproblem: Se till att lagret av rena strumpbyxor räcker veckan ut. Vid bruk av Spotify: slå på Private Session. Aldrig instagrama en egobild utan en fyndig text. Försöka ha god timing vid passerande av en bekant på allmän plats.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela